Σάββατο 16 Ιουνίου 2012

21 λόγοι για να ψηφίσω Σαμαρά

4
Είμαι και εγώ ένας ψηφοφόρος όπου ύστερα από πολύ σκέψη και μετά από προσεκτική παρακολούθηση της προεκλογικής περιόδου αποφάσισα να ψηφίσω τον Αντώνη Σαμαρά.


Πριν αρχίσετε να σχολιάζετε και να βρίζετε δείτε τους λόγους:


1. Ψηφίζω Σαμαρά γιατί κάνει τις τέλειες κωλοτούμπες, διεκδικώντας μάλιστα μετάλλιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ενόργανης
2. Ψηφίζω Σαμαρά γιατί θέλω η Ντόρα να μπει στην Βουλή και να ψηφίζει για μένα τα που μου καταστρέφουν τη ζωή, που ξέρετε ίσως την δω και πρωθυπουργό και ο άνδρας της να μπορεί να βγάζει στο εξωτερικό λεφτά χωρίς να τιμωρείται
3. Ψηφίζω Σαμαρά γιατί ξέρει να γλύφει σαν καλό σκυλάκι τα πόδια των , και
4. Ψηφίζω Σαμαρά γιατί γουστάρω να μην φορολογεί τους πλούσιους και να φορολογεί εμένα
5. Ψηφίζω Σαμαρά γιατί στο 1ο ψήφισε ΟΧΙ και έδιωξε την Ντόρα που ψήφισε ΝΑΙ και στη συνέχεια ψήφισε ΝΑΙ στο 2ο διώχνοντας 21 βουλευτές που ψήφισαν ΟΧΙ. LOL
6. Ψηφίζω Σαμαρά γιατί είναι ο άνθρωπος ο οποίος δεν πρόδωσε ποτέ κανέναν, μόνο καμιά 10αριά φορές τον Μητσοτάκη και την μεγάλη δημοκρατική παράταξη
7. Ψηφίζω Σαμαρά γιατί μπόρεσε και έγραψε μία πάρα πολύ ωραία και την έστειλε στην με την οποία λέει ότι θα τηρήσει όσα προβλέπει το
8. Ψηφίζω Σαμαρά γιατί μέχρι και οι της Γερμανίας μου το λένε και εγώ όπως καταλαβαίνετε τους ακούω
9. Ψηφίζω Σαμαρά γιατί έχει κάνει καμιά 50αριά δουλειές και μάλιστα μέχρι τα 26 του καθώς από τότε είναι βουλευτής
10. Ψηφίζω Σαμαρά γιατί κάνει τις πιο ωραίες πίτσες στον κόσμο, οι οποίες μάλιστα όπως περήφανα λέει “έσκιζαν”
11. Ψηφίζω Σαμαρά για μια νέα Ελλάδα δουλική
12. Ψηφίζω Σαμαρά γιατί αυτός μου έφερε τον μηχανοκίνητο πρωθυπουργό Παπαδήμο ο οποίος από σύμπτωση ήταν τραπεζίτης με θητεία ως αντιπρόεδρος στην ΕΚΤ
13. Ψηφίζω Σαμαρά γιατί έχει στελέχη στο κόμμα του με μεγάλη ιστορία, βλέπε Βορίδη, Γεωργιάδη, Πλεύρη, Βελόπουλο, και άλλους
14. Ψηφίζω Σαμαρά γιατί στο κόμμα του έχει τον πιο ψύχραιμο άνθρωπο που ξέρω που μέχρι και ο Δαλάι Λάμα θέλει τις συμβουλές του, τον Προκόπη Παυλόπουλο
15. Ψηφίζω Σαμαρά γιατί είναι εγγονός της Πηνελόπης Δέλτα και μπορεί να μου αποκαλύψει τα μυστικά του βάλτου
16. Ψηφίζω Σαμαρά γιατί ήταν του Τζέφρυ
17. Ψηφίζω Σαμαρά γιατί είναι από την Καλαμάτα και ξέρει από καλό “λάδι”
18. Ψηφίζω Σαμαρά γιατί υπήρξε με την Άννα Βίσση, την εθνικής μας star
19. Ψηφίζω Σαμαρά γιατί από τότε που άλλαξε σκελετό γυαλιών είναι παίδαρος
20. Ψηφίζω Σαμαρά γιατί θα φάει και τα σίδερα άμα λάχει
21. Ψηφίζω Σαμαρά γιατί 3 κάθε 2 ημέρες δεν φτάνουν

http://supercomments.gr/idisi/21-logi-gia-na-psifiso-samara/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...